Zamówienia rok 2019

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia na ochronę osobową oraz obsługę SSWiN w Szkole Podstawowej nr 45 w Sosnowcu

Sosnowiec , dnia 13.03.2019r

 

Nr sprawy : SP 45-230/271.3.1.2019                       

                                                                       

 

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia

 

Na podstawie art.4,ust.8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień Publicznych

(Dz.U. nr 113,poz.759 z 2010 roku- tekst jednolity z późn. zmianami)

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 45 w Sosnowcu,  zwraca się z prośbą

o złożenie oferty cenowej  na obsługę Systemu Sygnalizacji  Włamania  i Napadu z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury, urządzeń i oprogramowania (SSWiN) oraz dodatkowo funkcjonującego w szkole systemu monitoringu wizyjnego.

  1. Przedmiot zamówienia  :

          a/ okresowa konserwacja urządzeń i instalacji CCTV i SSWiN;  nie rzadziej      

              niż 1 raz na kwartał.

          b/ obsługa systemu SSWiN i monitoringu wizyjnego  :

              - w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.22.00  do  6.30 rano

              - w soboty, niedziele i święta, od godz. 22.00 do 7.30 rano

         c/ ochrona osobowa w soboty, niedziele i święta od godz. 7.30 do 22.00

  2. Termin realizacji zamówienia -  w zakresie uzyskania kompatybilności istniejącego systemu u zamawiającego i wybranego wykonawcy

     - do dnia 31.03.2019 r.

    w zakresie osobowej ochrony obiektu (pkt.1.b/c) – od dnia 1.04.2019r. do dnia 31.03.2021 roku

  3. Warunki rozliczenia  i płatności – rozliczenie za wykonaną usługę  dozoru osobowego i bez osobowego z wykorzystaniem systemów CCTV i SSWiN  nastąpi w cyklu miesięcznym , na podstawie prawidłowo wystawionych faktur  .

    4.  Oferta musi zawierać w opisie następujące wartości  kwotowe :

     - opłatę za obsługę systemu SSWiN i monitoringu wizyjnego/ miesiąc

    - koszt konserwacji urządzeń i instalacji wykonywanej nie  rzadziej niż  1 raz na kwartał

                    -.opłatę za osobową ochronę w soboty, niedziele i święta

                    ( 1- roboczogodzina brutto)

              5.  Określenie czasu reakcji grupy interwencyjnej na zdarzenie –

                   Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną grupę szybkiego reagowania

                    która będzie zdolna do interwencji w przeciągu 10 minut od chwili 

                    wszczęcia alarmu.

    6. Ofertę należy złożyć w zaklejonej, opieczętowanej  kopercie do dnia 22.03.2019 r do godz. 12:00 , w sekretariacie SP 45 w Sosnowcu, ul. Czeladzka 58 z opisem „Oferta na ochronę osobową i bezosobową w SP 45 w Sosnowcu”.

    7. Zamawiający wybierze ofertę najtańszą spełniająca wymogi specyfikacji.

     

    OFERTA    MUSI   ZAWIERAĆ :

    1/ Wycenę przedmiotu zamówienia  łączną  i w rozbiciu na  pozycje  wg opisu jak

        w pkt.1 a/,b/,c – str. 1 z wykazaniem stawki 1 roboczogodziny za ochronę osobową.

     

    2/ W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i

        doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi

        do wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty

        następujących  dokumentów :

     

     a/ oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy,

     

     b/ oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24

         ust. 1 Ustawy,

     

     c/ koncesję (licencję )na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym

         przedmiotem zamówienia,

     

     d/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

         rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

         składania ofert, lub wydruk z CEIGD

     

     e/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli  okres prowadzenia

         działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat

         wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów  potwierdzających, że usługi

         te zostały wykonane należycie. Wymagane są co najmniej 3 referencje od

         inwestorów- samorządowych jednostek budżetowych .

     

    3. Oświadczenie o przyjęciu treści projektu Umowy ( umowa zał. nr 2  do nn. zapytania

        ofertowego)

     

     

                                                                                                     ZAMAWIAJĄCY   :                                                                                                                                

     

     

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 marca 2019 12:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Stanek
Ilość wyświetleń: 294
13 marca 2019 12:40 (Piotr Stanek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 marca 2019 12:38 (Piotr Stanek) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2_umowa_projekt_docx.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 marca 2019 12:38 (Piotr Stanek) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1_oswiadczenie_.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)