Zamówienia rok 2017

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia na ochronę osobową oraz obsługę SSWiN w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Sosnowcu

 

  1.  

    Sosnowiec , dnia 10.02.2017r

     

    Nr sprawy : ZSO 2- 531/271.3.1.2017                       

                                                                           

     

    Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia

     

    Na podstawie art.4,ust.8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień Publicznych

    (Dz.U. nr 113,poz.759 z 2010 roku- tekst jednolity z późn. zmianami)

    Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Sosnowcu,  zwraca się z prośbą

    o złożenie oferty cenowej  na obsługę Systemu Sygnalizacji  Włamania  i Napadu z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury, urządzeń i oprogramowania (SSWiN) oraz dodatkowo funkcjonującego w szkole systemu monitoringu wizyjnego.

    1. Przedmiot zamówienia  :

            a/ okresowa konserwacja urządzeń i instalacji CCTV i SSWiN;  nie rzadziej      

                niż 1 raz na kwartał.

            b/ obsługa systemu SSWiN i monitoringu wizyjnego  :

                - w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.22.00  do  6.30 rano

                - w soboty, niedziele i święta, od godz. 22.00 do 7.30 rano

           c/ ochrona osobowa w soboty, niedziele i święta od godz. 7.30 do 22.00

    2. Termin realizacji zamówienia -  w zakresie uzyskania kompatybilności istniejącego systemu u zamawiającego i wybranego wykonawcy

       - do dnia 27.02.2017 r.

      w zakresie osobowej ochrony obiektu (pkt.1.b/c) – od dnia 1.03.2017r. do dnia 28.02.2019 roku

    3. Warunki rozliczenia  i płatności – rozliczenie za wykonaną usługę  dozoru osobowego i bez osobowego z wykorzystaniem systemów CCTV i SSWiN  nastąpi w cyklu miesięcznym , na podstawie prawidłowo wystawionych faktur  .

      4.  Oferta musi zawierać w opisie następujące wartości  kwotowe :

       - opłatę za obsługę systemu SSWiN i monitoringu wizyjnego/ miesiąc

      - koszt konserwacji urządzeń i instalacji wykonywanej nie  rzadziej niż  1 raz na kwartał

                      -.opłatę za osobową ochronę w soboty, niedziele i święta ( 1- roboczogodzina brutto)

                5.  Określenie czasu reakcji grupy interwencyjnej na zdarzenie –

                     Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną grupę szybkiego reagowania

                      która będzie zdolna do interwencji w przeciągu 10 minut od chwili 

                      wszczęcia alarmu.

      6. Ofertę należy złożyć w zaklejonej, opieczętowanej  kopercie do dnia 20.02.2017 r do godz. 12:00 , w sekretariacie ZSO Nr 2 w Sosnowcu, ul. Czeladzka 58 z opisem „Oferta na ochronę osobową i bezosobową w ZSO nr 2 w Sosnowcu”.

      7. Zamawiający wybierze ofertę najtańszą spełniająca wymogi specyfikacji.

       

      OFERTA    MUSI   ZAWIERAĆ :

      1/ Wycenę przedmiotu zamówienia  łączną  i w rozbiciu na  pozycje  wg opisu jak

          w pkt.1 a/,b/,c – str. 1 z wykazaniem stawki 1 roboczogodziny z ochronę osobową.

       

      2/ W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i

          doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi

          do wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty

          następujących  dokumentów :

       

       a/ oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy,

       

       b/ oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24

           ust. 1 Ustawy,

       

       c/ koncesję (licencję )na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym

           przedmiotem zamówienia,

       

       d/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

           rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

           składania ofert ,

       

       e/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli  okres prowadzenia

           działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat

           wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów  potwierdzających, że usługi

           te zostały wykonane należycie. Wymagane są co najmniej 3 referencje od

           inwestorów- samorządowych jednostek budżetowych .

       

      3. Oświadczenie o przyjęciu treści projektu Umowy ( umowa zał. nr 2  do nn. zapytania

          ofertowego)

       

       

                                                                                                       ZAMAWIAJĄCY   :                                                                                                                                

       

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 lutego 2017 13:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Stanek
Ilość wyświetleń: 693
10 lutego 2017 13:53 (Piotr Stanek) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 lutego 2017 13:52 (Piotr Stanek) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 lutego 2017 13:46 (Piotr Stanek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)