Zamówienia rok 2016

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ PODWÓJNYCH SZAFEK WYKONANYCH Z PŁYTY HPL DO SZATNI BASENOWYCH ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 2 W SOSNOWCU

Sosnowiec, 22.12.2016 r.

 

 

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2

41-214 Sosnowiec

ul. Czeladzka 58

Nr sprawy ZSO2-479/271.2.13.2016                                                   

 

 

INFORMACJA

 

 

Dotyczy postępowania o udzieleniu zamówienia na dostawę podwójnych szafek wykonanych z płyty HPL do szatni basenowych w ilości 60 szt. Po 15 szt. do każdej z czterech szatni.

 

W postępowaniu wpłynęły trzy oferty. Wszystkie spełniają warunki postępowania.

  1. Komisja z dnia 16.12.2016 r. uznała ofertę nr 02 za najkorzystniejszą, spełniającą wymogi i przedstawiającą maksymalną ilość punktów ( najniższą cenę).

Ofertę złożyła BASE SYSTEM Sp. zo.o., Sp.K.– cena oferty 53 136,00 zł. brutto.

  1. W postępowaniu nie odrzucono żadnych ofert.
  2. Wpłynęły trzy oferty:
    • oferta 01 –  Biuro Kosztorysowo – Handlowe „ MATEO” Mateusz Słomiński ul. Sławieńska 9, 76-010 Polanów
    • oferta 02 – „BASE SYSEM Sp. zo.o., Sp.K. ul. Żołnierzy Września 6, 32-065 Krzeszowice
    • oferta 03 – METAL SPAW Anna Wróbel ul. Bysławska 73, 04-993 Warszawa
  3. Do wiadomości otrzymują dostawcy, uczestnicy postępowania.

 

Dziękujemy za udział w postępowaniu.

Wiadomość powiązana z

Szkoła Podstawowa

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 grudnia 2016 11:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Stanek
Ilość wyświetleń: 835
23 grudnia 2016 11:53 (Piotr Stanek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)