Zamówienia rok 2025

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia na świadczenie usług ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej Szkoły Podstawowej nr 45 w Sosnowcu

Nr sprawy : SP 45.271.4.2025                   

                                                                      

 

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia

 

Na podstawie art.2,ust.1, pkt. 1 Ustawy z 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 2019 ze zm.) Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 45 w Sosnowcu, ogłasza konkurs i  zwraca się z prośbą  o złożenie oferty cenowej  na świadczenie usług ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej Szkoły Podstawowej nr 45 w Sosnowcu.

 Przedmiot zamówienia  :

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej Szkoły Podstawowej nr 45 w Sosnowcu.

 

1.      Termin realizacji zamówienia -  W okresie od dnia 8 września 2025 r.  Do dnia 30 czerwca 2026 r.

a)      od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 – 18.00 i  soboty 7.00 – 18.00

b)      Na podstawie dodatkowego zlecenia Zamawiającego – również w innych godzinach w przypadku konieczności prowadzenia dodatkowych zajęć.

c)       Na podstawie dodatkowego zlecenia Zamawiającego – również w innych godzinach w przypadku konieczności odwołania  zajęć.

2.      Informacje dodatkowe –

a)      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty uprawnione do wykonania ratownictwa wodnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych ( Dz.U.2011, Nr 208, poz. 1240).

b)      Podczas kalkulacji ceny oferty należy mieć na uwadze Regulamin Pływalni Krytej SP 45 w Sosnowcu i Procedurę postępowania ratownika podczas dyżuru pełnionego w pływalni krytej Szkoły Podstawowej nr 45 w Sosnowcu.

c)       Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy do wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego tj. Zamawiający wykluczy z postępowania:

d)       Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006”, i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;

e)      Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;

f)        Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

g)      Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w punkcie ”c”

h)       W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie punktu c, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

i)        Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie punktu c, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej.

 

 

3.      Warunki rozliczenia  i płatności

 

a)      Z tytułu należytego wykonania przedmiotu umowy Zamawiający będzie płacić Wykonawcy wynagrodzenie każdorazowo wyliczone według ilości faktycznie zrealizowanych godzin usług ratownictwa wodnego oraz przy zastosowaniu ceny jednostkowej wynikającej ze złożonej oferty Wykonawcy. Cena jednostkowa nie może zostać zmieniona w okresie obowiązywania umowy.

b)      Wykonawca będzie wystawiać i doręczać Zamawiającemu faktury VAT w okresach miesięcznych, tj. obejmujące należności za usługi zrealizowane w miesiącu poprzednim. Do każdej z faktur Wykonawca załączy rozliczenie faktycznie wykonanych godzin usług ratownictwa wodnego poświadczone przez kierownika obiektu Zamawiającego.

4.      Postać oferty

a)      Dopuszcza się wyłącznie oferty złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

b)      Ofertę należy złożyć w zaklejonej, opieczętowanej  kopercie do dnia 25.08.2025 r do godz. 12:00 , w sekretariacie SP 45 w Sosnowcu, ul. Czeladzka 58 z opisem „Konkurs na świadczenie usług ratownictwa wodnego w SP 45 w Sosnowcu”.

c)      Oferty niespełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie będą odrzucone.

5.      Kryterium wyboru ofert

a)      Kryterium wyboru oferty stanowi wynagrodzenie brutto za jedną godzinę świadczenia usługi ratownictwa wodnego.

b)      Zamawiający wybierze ofertę najtańszą spełniająca wymogi specyfikacji.

6.      Otwarcie ofert

a)      Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25.08.2025 r.  w gabinecie dyrektora SP 45 w Sosnowcu

b)      Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez wyboru jakiejkolwiek oferty oraz bez podania przyczyny.

 

OFERTA    MUSI   ZAWIERAĆ :

1.      Wycenę przedmiotu zamówienia z wykazaniem stawki 1 roboczogodziny za usługę ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej Szkoły Podstawowej nr 45 w Sosnowcu.

2.      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3.      Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.      W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i

doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi

do wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty

następujących  dokumentów :

 

 

a)        Decyzję Ministra Spraw Wewnętrznych o wyrażeniu zgody na prowadzenie

działalności w zakresie ratownictwa wodnego.

 

b)        Aktualny odpis z właściwego rejestru( CEIG, KRS), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

c)    Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów  potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymagane są co najmniej 2 referencje od samorządowych jednostek budżetowych w zakresie ratownictwa wodnego .

 

5.      Oświadczenie o przyjęciu treści projektu Umowy ( umowa zał. nr 2  do nn. zapytania ofertowego)

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08.08.2025
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Podhalicz Monika
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 sierpnia 2025 15:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Podhalicz
Ilość wyświetleń: 55
08 sierpnia 2025 15:53 (Monika Podhalicz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 sierpnia 2025 15:52 (Monika Podhalicz) - Dodanie załącznika [formularz_konkursowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 sierpnia 2025 15:49 (Monika Podhalicz) - Dodanie załącznika [wzor_umowa_o_swiadczenie_usug_nr_sp_45.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)