Zamówienia rok 2025

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA NA USŁUGĘ OCHRONY BUDYNKU I BOISK SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 45 W SOSNOWCU

 

Sosnowiec , dnia 13.03.2025r

Nr sprawy : SP 45.271.1.2025

 

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia

 

Na podstawie art.2,ust.1, pkt. 1 Ustawy z 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych  Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 45 w Sosnowcu,  zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej  na usługę ochrony budynku szkoły i przyległych boisk wraz z obsługą Systemu Sygnalizacji  Włamania  i Napadu z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury, urządzeń i oprogramowania (SSWiN) oraz dodatkowo funkcjonującego w szkole systemu monitoringu wizyjnego.

1.      Przedmiot zamówienia  :

      a/ okresowa konserwacja urządzeń i instalacji CCTV i SSWiN;  nie rzadziej      

          niż 1 raz na kwartał.

      b/ obsługa systemu SSWiN i monitoringu wizyjnego  :

          - w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 22.00  do  6.30 rano

          - w soboty, niedziele i święta, od godz. 20.00 do 7.30 rano

     c/ ochrona osobowa w soboty, niedziele i święta od godz. 7.00 do 19.00 wg. zapotrzebowania zamawiającego uzależnionego od bieżących potrzeb.

2.      Termin realizacji zamówienia -  w zakresie uzyskania kompatybilności istniejącego systemu u zamawiającego i wybranego wykonawcy

 - do dnia 31.03.2025 r.

w zakresie osobowej ochrony obiektu (pkt.1.c) – od dnia 1.04.2025r. do dnia 31.03.2027 roku

3.      Warunki rozliczenia  i płatności – rozliczenie za wykonaną usługę  dozoru osobowego i bez osobowego z wykorzystaniem systemów CCTV i SSWiN  nastąpi 
w cyklu miesięcznym , na podstawie prawidłowo wystawionych faktur  .

4.  Oferta musi zawierać w opisie następujące wartości  kwotowe :

 - opłatę za obsługę systemu SSWiN i monitoringu wizyjnego/ miesiąc

- koszt konserwacji urządzeń i instalacji wykonywanej nie  rzadziej niż  1 raz na kwartał

                  -.opłatę za osobową ochronę w soboty, niedziele i święta

               koszt 1- roboczogodziny brutto)

          5.  Określenie czasu reakcji grupy interwencyjnej na zdarzenie –

               Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną grupę szybkiego reagowania

                która będzie zdolna do interwencji w przeciągu 10 minut od chwili 

                wszczęcia alarmu.

6. Ofertę należy złożyć w zaklejonej, opieczętowanej  kopercie do dnia 27.03.2025 r.
do godz. 12:00 , w sekretariacie SP 45 w Sosnowcu, ul. Czeladzka 58 z opisem
Oferta na ochronę osobową i bezosobową w SP 45 w Sosnowcu”.

7. Zamawiający wybierze ofertę najtańszą spełniająca wymogi specyfikacji.

 

OFERTA    MUSI   ZAWIERAĆ :

1/ Wycenę przedmiotu zamówienia  łączną  i w rozbiciu na  pozycje  wg opisu jak

    w pkt.1 a/,b/,c – str. 1 z wykazaniem stawki 1 roboczogodziny za ochronę osobową.

 

2/ W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i

    doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi

    do wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty

    następujących  dokumentów :

 

a/ koncesję (licencję )na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym

     przedmiotem zamówienia,

 

 b/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

     rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

     składania ofert, lub wydruk z CEIGD

 

 c/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli  okres prowadzenia

     działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat

     wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów  potwierdzających, że usługi

     te zostały wykonane należycie. Wymagane są co najmniej 3 referencje od

     inwestorów- samorządowych jednostek budżetowych .

 

3. Oświadczenie o przyjęciu treści projektu Umowy ( umowa zał. nr 1  do nn. zapytania

    ofertowego)

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Szkoła Podstawowa

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 13.03.2025
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Podhalicz Monika
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 marca 2025 14:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Łakomska-Ciołczyk
Ilość wyświetleń: 67
28 marca 2025 14:25 (Anna Łakomska-Ciołczyk) - Opublikowanie dokumentu.
28 marca 2025 14:24 (Anna Łakomska-Ciołczyk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
28 marca 2025 14:15 (Anna Łakomska-Ciołczyk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)