Zamówienia rok 2023

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia na usługę ochrony budynku i boisk Szkoły Podstawowej Nr 45 w Sosnowcu

Sosnowiec , dnia 6.03.2023r

Nr sprawy : SP 45-111/271.1.2023                                                                                           

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia

 

Na podstawie art.2,ust.1, pkt. 1 Ustawy z 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 2019 ze zm.). Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 45 w Sosnowcu,  zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej  na usługę ochrony budynku szkoły i przyległych boisk wraz z obsługą Systemu Sygnalizacji  Włamania  i Napadu z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury, urządzeń i oprogramowania (SSWiN) oraz dodatkowo funkcjonującego w szkole systemu monitoringu wizyjnego.

1.      Przedmiot zamówienia  :

      a/ okresowa konserwacja urządzeń i instalacji CCTV i SSWiN;  nie rzadziej      

          niż 1 raz na kwartał.

      b/ obsługa systemu SSWiN i monitoringu wizyjnego  :

          - w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.22.00  do  6.30 rano

          - w soboty, niedziele i święta, od godz. 20.00 do 7.30 rano

     c/ ochrona osobowa w soboty, niedziele i święta od godz. 7.00 do 20.00 wg. zapotrzebowania zamawiającego uzależnionego od bieżących potrzeb.

2.      Termin realizacji zamówienia -  w zakresie uzyskania kompatybilności istniejącego systemu u zamawiającego i wybranego wykonawcy

 - do dnia 31.03.2023 r.

w zakresie osobowej ochrony obiektu (pkt.1.c) – od dnia 1.04.2023r. do dnia 31.03.2025 roku

3.      Warunki rozliczenia  i płatności – rozliczenie za wykonaną usługę  dozoru osobowego i bez osobowego z wykorzystaniem systemów CCTV i SSWiN  nastąpi w cyklu miesięcznym , na podstawie prawidłowo wystawionych faktur  .

4.  Oferta musi zawierać w opisie następujące wartości  kwotowe :

 - opłatę za obsługę systemu SSWiN i monitoringu wizyjnego/ miesiąc

- koszt konserwacji urządzeń i instalacji wykonywanej nie  rzadziej niż  1 raz na kwartał

                  -.opłatę za osobową ochronę w soboty, niedziele i święta

               koszt 1- roboczogodziny brutto)

          5.  Określenie czasu reakcji grupy interwencyjnej na zdarzenie –

               Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną grupę szybkiego reagowania

                która będzie zdolna do interwencji w przeciągu 10 minut od chwili 

                wszczęcia alarmu.

6. Ofertę należy złożyć w zaklejonej, opieczętowanej  kopercie do dnia 20.03.2023 r do godz. 12:00 , w sekretariacie SP 45 w Sosnowcu, ul. Czeladzka 58 z opisem „Oferta na ochronę osobową i bezosobową w SP 45 w Sosnowcu”.

7. Zamawiający wybierze ofertę najtańszą spełniająca wymogi specyfikacji.

 

OFERTA    MUSI   ZAWIERAĆ :

1/ Wycenę przedmiotu zamówienia  łączną  i w rozbiciu na  pozycje  wg opisu jak

    w pkt.1 a/,b/,c – str. 1 z wykazaniem stawki 1 roboczogodziny za ochronę osobową.

 

2/ W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i

    doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi

    do wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty

    następujących  dokumentów :

 

a/ koncesję (licencję )na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym

     przedmiotem zamówienia,

 

 b/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

     rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

     składania ofert, lub wydruk z CEIGD

 

 c/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli  okres prowadzenia

     działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat

     wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów  potwierdzających, że usługi

     te zostały wykonane należycie. Wymagane są co najmniej 3 referencje od

     inwestorów- samorządowych jednostek budżetowych .

 

3. Oświadczenie o przyjęciu treści projektu Umowy ( umowa zał. nr 1  do nn. zapytania

    ofertowego)

 

 

                                                                                                 ZAMAWIAJĄCY   :                                                                                                                                

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 marca 2023 08:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Stanek
Ilość wyświetleń: 239
10 marca 2023 09:00 (Piotr Stanek) - Dodanie załącznika [skanowanie0005.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 marca 2023 08:10 (Piotr Stanek) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 marca 2023 08:09 (Piotr Stanek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)